Ένας αναγνώστης μου….

1. Αγαπητοί αναγνώστες, στις 4 Ιανουαρίου πήρα το παρακάτω μήνυμα μέσω του BLOG . (Έχω σβήσει τα στοιχεία του αποστολέα καθώς και τη διεύθυνσή του, διότι δεν με ενδιαφέρει ποιος είναι, αλλά τι επιδιώκει).

ΘΕΟΔΩΡΟΣ          ……………………….

Το e-mail σας:      ……………. ……….@yahoo.gr     4 Ιαν

Προς Εμένα.

Περιγραφή: Αξιότιμοι κύριοι,

με την ευκαιρία του παρόντος παρακαλώ δεχθείτε τα συγχαρητήρια μου για την προσπάθεια σας καθώς και τις ευχές μου για τη συνέχεια αυτής.

Κατάγομαι από την Κάτω Βλασία και επιθυμώ τη συνδρομή σας, υπό τη μορφή οδηγιών και μεθόδου αναζήτησης, προς εξακρίβωση των στοιχείων προγόνου μου, στον οποίο απονεμήθηκε το Αριστείο του Αγώνα, καθώς διαπίστωσα πως φιλοξενείτε στη σελίδα σας αντίστοιχες δημοσιεύσεις.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και τελώ εν αναμονή της απάντησής σας.

Time: Ιανουαρίου 4, 2014 at 9:17 μμ
Διεύθυνση IP: ………………………
Contact Form URL: …………………………………………………………..
Στάλθηκε από μη πιστοποιημένο επισκέπτη.

2. Την ίδια ημέρα του έστειλα την παρακάτω απάντηση:

tzathan tzathan@gmail.com                    4 Ιαν

προς ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Αγαπητέ φίλε καλησπέρα. Πως λέγεται ο πρόγονός σου; Κόλλιας δικαιούχος αριστείου από την Βλασία δεν υπάρχει. Αν έχει διαφορετικό επώνυμο πες μου. Δος μου πλήρη στοιχεία.

Με τιμή,

Θ. Τζώρτζης.

Αλλά απάντηση δεν πήρα…

3. Μετά 4 ημέρες του το υπενθύμισα, αλλά και πάλι δεν πήρα απάντηση…

tzathan tzathan@gmail.com                   8 Ιαν

προς ΘΕΟΔΩΡΟΣ

;;;;;;;;;;;
4. Σε 6 ημέρες, του ξαναζήτησα μια απάντηση, αλλά ακόμα περιμένω…

tzathan tzathan@gmail.com          14 Ιαν

προς ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Αγαπητέ, περιμένω μια συγκεκριμένη απάντηση σε ερώτημα που σου έκανα… Περιμένω.

Διατυπώνω απλά ένα ερώτημα: Με τέτοια πρακτική (ή και μεθόδευση) περιμένει ο εν λόγω να εκμαιεύσει πληροφορίες του τύπου: «…επιθυμώ τη συνδρομή σας, υπό τη μορφή οδηγιών και μεθόδου αναζήτησης, προς εξακρίβωση των στοιχείων προγόνου μου…»;

Κρίμα!

Εγώ πάντως, παρά «ταύτα», θα συνεχίσω να αναρτώ εδώ ό,τι κρίνω αναγκαίο και τα πλήρη στοιχεία προέλευσης όλων αυτών θα είναι διαθέσιμα μέσω του πονήματός μου, όταν αυτό δει το φως της δημοσιότητας.

Με τιμή,

Θ. Τζώρτζης.

This entry was posted in Επικοινωνία αναγνωστών. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

