«Έφυγε»…

σσσσσσσσσσσσσ2

Ο ένας από τους δύο σημαντικότερους ανθρώπους της ζωής μου, ο πατέρας μου, «έφυγε» προχθές την ημέρα του Πάσχα ακολουθώντας τη μάνα μου που πριν αρκετά χρόνια μας είχε και αυτή αφήσει.

Ήταν απλός, έντιμος άνθρωπος, μαχητής της ζωής και υπερασπιστής των αξιών της, μαχητής της πατρίδος,  αγνός χριστιανός με σεβασμό σε όλους τους ανθρώπους.

«Έφυγε» όρθιος με πλήρη πνευματική διαύγεια, παρά τα 96 και πλέον χρόνια του.

Είμαι υπερήφανος για εκείνον και εύχομαι και ελπίζω ότι θα πάρει τη θέση που του αξίζει και στην «αιώνια πολιτεία».

Η θλίψη μου είναι αντίστοιχη της αγάπης μου για εκείνον.

Πατέρα, είσαι στην καρδιά μου. Από εκεί δεν «φεύγεις».

Θ. Τζώρτζης.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

