Τσάμπα καίει η λάμπα!

Μια παροιμία του σοφού λαού λέει: Αν βρεθείς σε ένα λάκκο με σκατά και δεν μπορέσεις να βγεις αμέσως, θα συνηθίσεις!

Ήδη με πήρε η μπόχα και γι’ αυτό «άντε γεια!». Χωρίς επιστροφή!

Τσάμπα άναψα τη λάμπα, τσάμπα προσπάθησα να φωτίσω τους σκοτεινούς διαδρόμους της ιστορίας της γενέτειράς μου περιοχής! Φαίνεται ότι απαιτείται υψηλού διαννοητικού επιπέδου γλώσσα και ιδιοφυής σύνταξη ώστε οι απαντήσεις μου σε ερωτήματα σχετικά με την ιστορία αυτή, να γίνου αποδεκτές και να εμπεδωθούν από κάποιους που κάνουν «τους καμπόσους»!

Θυμήθηκα αυτόν που έδωσε μια πορτοκαλάδα και είπε στον απέναντι: «πάρε μια πορτοκαλάδα!» και εκείνος τον ρώτησε: «Από πορτοκάλι;».

Στη ζωή όλα έχουν μέτρο και όριο. Μόνο η βλακεία δεν έχει απ’ αυτά.

Κάθησε λοιπόν εσύ θλιβερή φιγούρα, που έχεις κρυφτεί πίσω από τους νοητούς μανδύες του ελεγκτή των πάντων, του «ξερόλα», του δομημένου και μεθοδικού ανακριτή, του έχοντος μεγάλη γλώσσα, του εκστομίζοντος χιλιοειπωμένες εκφράσεις κ.λ. εκεί στο λαγούμι σου και ζήσε στον κόσμο σου και περίμενε απαντήσεις…

Άραγε ποιος νομίζεις ότι είσαι;

Έτσι κι αλλιώς μου είσαι άγνωστος και αδιάφορος, όμως αόριστα θα σου πω και εγώ ότι ένα πουλάκι μου είπε πως θα παραμείνεις ασήμαντος, τουλάχιστον σ’ αυτή τη ζωή! Γιατί; Γιατί χρειάζεσαι πολύ παιδεία ακόμα για να μην γελούν οι άλλοι με σένα!

Ζητώ συγνώμη από τους αναγνώστες μου για την πρωινό μου οίστρο!

Υ.Γ. Αν τυχόν (λέω τυχόν γιατί αναγνώστες σίγουρα θα σε «πληροφορήσουν»…) διαβάσεις το παρόν, οίστρος σημαίνει μεταφορικά πνευματική διέγερση και όχι παραλήρημα!

Θ. Τζώρτζης.

This entry was posted in Άρθρα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

