Μία Δωρεά από μέρους μου προς τον Σύλλογο Καμενιανιτών – Δροβολοβιτών και Δεσινιωτών.

Αγαπητοί φίλοι,

Μερικές ημέρες πριν σε επικοινωνία μου με τον πρόεδρο του Συλλόγου Καμενιανιτών -Δεσινιωτών και Δροβολοβιτών αγαπητό φίλο κ. Κων. Νικολόπουλο, ζήτησα μια συνάντηση με δύο εκπροσώπους του Συλλόγου αυτού προκειμένου να τους παραδώσω κάποια έγγραφα αποδεικτικά των αγωνιστών των καταγομένων από τα χωριά τους.

Μου έκανε την τιμή ο πρόεδρος του συλλόγου αυτού κ. Κων. Νικολόπουλος και στις 11 Φεβρουαρίου 2024 συναντηθήκαμε και του παρέδωσα το παρακάτω απεικονιζόμενο  (κατά εξώφυλλο και πλάτη) «ντοσιέ» περιέχον 280 σελίδες, με συνημμένο το παρακάτω, στη συνέχεια, έγγραφό μου:

Σήμερα, έλαβα το παρακάτω, απαντητικό, ευχαριστήριο έγγραφο από τον παραπάνω Σύλλογο.

Σπεύδω να προλάβω διάφορες αποκλίνουσες σκέψεις, διευκρινίζοντας ότι:

Τα παραπάνω δημοσιοποίησα – παρ’ ότι δεν είναι του χαρακτήρα μου, αλλά ούτε και την άδεια του Συλλόγου είχα-,

α) Για να ενημερωθεί και από εμένα, από αυτό εδώ το Blog, κάθε ενδιαφερόμενος από εκείνα τα μέρη, ότι υπάρχουν αυτά τα αποδεικτικά έγγραφα στο εκθετήριο του Σχολείου των Καμενιάνων.

β) Ώστε, σε ότι αφορά τουλάχιστον τους αγωνιστές του 1821 από αυτά τα χωριά, πριν ή κάποιος αμφισβητήσει την ύπαρξή τους, αλλά και την ορθή καταγραφή τους στο «Ιστορικό Λεξικό», να δύναται να ελέγξει πρώτα τα δεδομένα αυτά.

Οφείλω επίσης να διευκρινήσω ότι όλη η συλλογή και παράδοση αυτού του υλικού στον εν λόγω Σύλλογο, έγινε από μέρους μου ΔΩΡΕΑΝ και με μεγάλη ευχαρίστησή μου.

Τέλος ευχαριστώ το Σύλλογο τόσο για την αποδοχή της δωρεάς, όσο και για το ευπρεπές και τιμητικό για μένα έγγραφό του.

Αθ. Τζώρτζης.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε